Sovint s’ha pensat que ser un geni i la bogeria van de la mà. Molts genis a través de la història se’ls ha pres per bojos en el seu temps tot i la seva intel·ligència. Serà que ser la genialitat et fa ser diferent de la norma i reflexionar sobre coses que altres no s’atreveixen? És possible que es tornessin bojos per no ser compresos per la societat?
Us parlem
del llibre “La teoria de todo lo demàs.
Un viaje al mundo de las rarezas” és un llibre divertit que explica teories
esbojarrades de genis, famosos i personatges mediàtics que tenen teories
extravagants o les generen al seu entorn.
Lectura
lleugera i amena d’estiu, esperem que la gaudiu i...
Compte amb
les rareses de qui teniu al costat!
Mitos errantes : leyendas urbanas de hoy de siempre / Tommaso Braccini
https://aladi.diba.cat/record=b2114223~S171*cat
¡Que se le van las vitaminas! : mitos y secretos que sólo la ciencia puede resolver / Deborah García Bello
https://aladi.diba.cat/record=b1881357~S171*cat
Paul está muerto y otras leyendas urbanas del rock / Héctor Sánchez y David Sánchez


0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada