Sovint s’ha pensat que ser la genialitat i la bogeria van, d'alguna manera, de la mà. Molts persones que han estat consierades genials a través de la història se’ls ha pres per "bojos" en el seu temps, tot i la seva intel·ligència. Serà que la genialitat et fa ser diferent de la norma i reflexionar sobre la realitat d'una forma que la resta dela societat no s'ha atreveix a fer? És possible que se'ls considerés o es tornessin "bojos" per no ser compresos per la societat?
D'aquest tema tan controvertit parla el llibre La teoria de todo lo demá : un viaje al mundo de las rarezas. És un llibre que aposta per fer una aproximació divertida i amena i explica teories
esbojarrades de genis, de famosos i de personatges mediàtics que han tingut idees o han desenvolupat teories
extravagants.
Lectura lleugera i amena d’estiu, esperem que la gaudiu i,,, compte amb les rareses de qui teniu al costat!
https://aladi.diba.cat/record=b2130196~S171*catMitos errantes : leyendas urbanas de hoy de siempre / Tommaso Braccini
https://aladi.diba.cat/record=b2114223~S171*cat
¡Que se le van las vitaminas! : mitos y secretos que sólo la ciencia puede resolver / Deborah García Bello
https://aladi.diba.cat/record=b1881357~S171*cat
Paul está muerto y otras leyendas urbanas del rock / Héctor Sánchez y David Sánchez




